
Ոչ մի «Զանգեզուրի միջանցք» չի լինի․ փորձագետ
«Զանգեզուրի միջանցքի» վերաբերյալ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև համաձայնագրերը որևէ կապ չունեն Շանհայի համագործակցության կազմակերպության (ՇՀԿ) հետ․ Lenta.ru-ի հետ զրույցում նշել է փորձագետ Նիկոլայ Սիլաևը:
Մասնագետը գնահատել է Հնդկաստանի և Պակիստանի կողմից Երևանի և Բաքվի ՇՀԿ-ին միանալու արգելափակման ազդեցությունը տրանսպորտային երթուղու ծրագրերի վրա։
«Նախ՝ նրանց համաձայնագրերը որևէ կապ չունեն ՇՀԿ-ի հետ: Երկրորդ՝ «Զանգեզուրի միջանցքը» գործի դնելու խոչընդոտն այն է, որ Հայաստանի օրենսդրությունը պետք է փոխվի: Շատ: Շատ լուրջ», – նշել է Սիլաևը։
Նրա խոսքով՝ ոչ մի «Զանգեզուրի միջանցք» չի լինի։
Քաղաքագետ Նիկոլայ Տոպորնինը կայքի հետ զրույցում նույնպես շեշտել է, որ անհնար է ուղիղ զուգահեռ անցկացնել «Զանգեզուրի միջանցքի» խնդրի լուծման և Հայաստանի ու Ադրբեջանի՝ ՇՀԿ-ին միանալու միջև։
«Իհարկե, «Զանգեզուրի միջանցքը» կարևոր է։ Երկար տարիների բանակցություններից հետո կողմերը եկան խաղաղության համաձայնագրի։ Մնացել են դիվանագիտական ձևականություններ։ Չնայած դեռ կան մի շարք սահմանային հարցեր, որոնք պետք է լուծվեն։ Գուցե հնարավոր լինի միջանցքն օգտագործել տարանցիկ բեռներ տեղափոխելու համար։ Ինչ-որ բան, որը կհետաքրքրեր ՇՀԿ անդամ պետություններին։ Բայց, անկեղծ ասած, «Զանգեզուրի միջանցքը» նրանց համար շատ հեռավոր թեմա է»,- նշել է Տոպորնինը։
Քաղաքագետի խոսքով՝ չարժե կապել Հայաստանի և Ադրբեջանի՝ ՇՀԿ-ին միանալու հարցերը «Զանգեզուրի միջանցքի» կարգավորման հետ այսօր։
«Գործնական առումով՝ սա մեծ ազդեցություն չունի։ Միայն երկարաժամկետ հեռանկարում կարող ենք խոսել «Զանգեզուրի միջանցքով» անցնող ապրանքների մեծ տարանցիկ հոսքի մասին։ Երբ այս հոսքը սկսվի, այդ ժամանակ կլինի տնտեսական փոխազդեցություն, և դրանով կհետաքրքրվեն և՛ Հայաստանը, և՛ Ադրբեջանը։ Բայց այս փուլում մենք պետք է խոսենք Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև հիմնարար փոխազդեցություն հաստատելու մասին», – հավելել է նա։