
Իրանն ու Հայաստանը համաձայնել են ընդլայնել տրանսպորտային միջանցքները
Երևանում երկկողմ հանդիպման ընթացքում Իրանի և Հայաստանի բարձրաստիճան նախարարները համաձայնել են խորացնել գործակցությունը տրանսպորտային ու տրանզիտային ենթակառուցվածքների ոլորտում և լուծել տարանցիկ տուրքերի անհամապատասխանությունների հարցերը. գրում է TasnimNews-ը:
Իրանի ճանապարհների և քաղաքաշինության նախարար Ֆարզանե Սադեղը երկուշաբթի հանդիպել է Հայաստանի տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Դավիթ Խուդաթյանի հետ՝ քննարկելու տրանսպորտային կապերը և լոգիստիկայի զարգացման հնարավորությունները:
Սադեղը կարևորել է Հյուսիս–Հարավ և Պարսից ծոց–Սև ծով միջանցքների զարգացման անհրաժեշտությունը և կոչ արել բարելավել Հայաստանի ճանապարհային, երկաթուղային և լոգիստիկ ցանցերը՝ առևտրի պարզեցման համար: Նա ընդգծել է երկու երկրի միջև տրանսպորտային տուրքերի 330 դոլար տարբերությունը և առաջարկել է վերանայել համակարգը՝ նոր երթուղիները ծրագրելիս բացառելով աշխարհաքաղաքական խնդիրները:
Իրանցի պաշտոնյան անդրադարձել է նաև Ջուլֆա–Երևան–Վրաստան երկաթուղային գծի վերաբացմանը՝ որպես տարածաշրջանային տրանզիտի կարևոր քայլ, և նշել Իրանի նախագահի վերջին այցը Հայաստան՝ որպես Թեհրան–Երևան տրանսպորտային ու լոգիստիկ կապերի ամրապնդման նշանակալի փուլ:
Հայկական կողմը հաստատել է նաև Հյուսիս–Հարավ մայրուղու նոր հատվածի մրցույթի նախապատրաստման պլանները:
Ըստ լրատվամիջոցի, Իրանն իր կողմից մշտապես ներկայացնում է որպես վստահելի տրանզիտային ուղի՝ նույնիսկ COVID-19 համաճարակի ժամանակ ապահովելով երթուղիներ Բիլեհ-Սավար և Ջոլֆա միջով: Թեհրանի պաշտոնյաները շեշտել են, որ Իրանի երթուղին շարունակում է մնալ ամենաանվտանգ և առավել տնտեսապես արդյունավետ միջոցը Ադրբեջանի և Նախիջևանի միջև կապի համար:
Ավելի վաղ Իրանի բարձրաստիճան տրանսպորտային պաշտոնյան՝ Ամին Տարաֆը, հայտարարել էր, որ մինչև Զանգեզուրի միջանցքի հարցը դեռ լուծված չէ, Իրանը միշտ ապահովել է հասանելիություն ադրբեջանական տրանսպորտային միջոցների համար:
Իրանը հայտարարել է, որ Զանգեզուրի միջանցքի առկայությունից կամ բացակայությունից անկախ՝ իր տարածքը կմնա ամենաանվստահելի և ապահով միջանցքը Ադրբեջանի տրանզիտային երթուղիների համար Նախիջևանի հետ կապի համար: