21 Նոյ
2025
-1° c ԵՐԵՎԱՆ
9° c ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ
ABCMEDIA
Աշխարհում մոտ 417 միլիոն երեխա ապրում է աղքատության մեջ. UNICEF

Աշխարհում մոտ 417 միլիոն երեխա ապրում է աղքատության մեջ. UNICEF

Աղքատությունը խլում է երեխաների կյանքը, խաթարում նրանց առողջությունն ու զարգացումը և սահմանափակում նրանց ուսումը։ Հետևանքները տարածվում են մանկությունից շատ ավելի հեռու. աղքատության մեջ մեծացած մեծահասակները բախվում են ավելի թույլ աշխատանքային հեռանկարների, կյանքի ավելի կարճ տևողության,  դեպրեսիայի ու անհանգստության ավելի բարձր մակարդակի․ նշվել է ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի (UNICEF) տարեկան զեկույցում։

Աշխարհում մոտ 417 միլիոն երեխա ապրում է աղքատության մեջ: Ռեսուրսների պակասը, պատերազմը և կլիմայի փոփոխությունը սպառնում են հիմնական ծառայություններից օգտվելու հնարավորությանը: Այս երևույթի դեմ պայքարի առաջընթացը կանգ է առել։

Կրթությունն, առողջապահությունը, բնակարանը, սնունդը, սանիտարական պայմանները և ջրամատակարարումը գնահատման համար օգտագործվող վեց կատեգորիաներն են: Վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ 118 միլիոն երեխա բախվում է այս կատեգորիաներից երեք կամ ավելի զրկանքների, իսկ 17 միլիոնը՝ չորս կամ ավելիի։

Օրինակ՝ անվտանգ խմելու ջրի, կանխարգելիչ առողջապահության և կրթության հասանելիության բացակայությունը միլիոնավոր երեխաների ամբողջ աշխարհում աղքատության մեջ է գցում: Սա նշանակում է, որ ցածր և միջին եկամուտ ունեցող երկրներում յուրաքանչյուր հինգերորդ երեխայից ավելին ապրում է անբարենպաստ պայմաններում։

Բազմաչափ մանկական աղքատության ամենաբարձր ցուցանիշները հայտնաբերվել են Սահարայի ենթասահարյան Աֆրիկայում և Հարավային Ասիայում: Օրինակ՝ Չադում երեխաների 64%-ը բախվում է երկու կամ ավելի լուրջ զրկանքների, իսկ մի փոքր պակաս քան 25%-ը՝ երեք կամ ավելիի։

Սանիտարական պայմաններն ամենատարածված և ծանր զրկանքն են։ Ցածր եկամուտ ունեցող երկրներում երեխաների 65%-ը զուգարանից օգտվելու հնարավորություն չունի, համեմատած ցածր-միջին եկամուտ ունեցող երկրներում այդ ցուցանիշը կազմում է 26%, իսկ բարձր-միջին եկամուտ ունեցող երկրներում՝ 11%: Համապատասխան սանիտարական պայմանների բացակայությունը կարող է մեծացնել երեխաների խոցելիությունը հիվանդությունների նկատմամբ։

Ռազմագերիներ